Optioner För Mini 14


Mini 14 stock options. Mini 14 stock options. OK, lite spel på ord med trådtitel, men det är lämpligt. Jag hade funderat på att få en AR under de senaste månaderna, men de senaste händelserna har gjort det tillägget till Stabila lite mindre sannolikt Det finns knappast några tillgängliga just nu på grund av en plötslig köptur och om de återkommer i lager är priserna nästan säkra att vara högre. Om de inte är förbjudna av den nuvarande regimen, kan de återkomma med saner priserna om några månader Men vem vet vad som kommer att hända. De främsta anledningarna till att jag vill ha en är 1 De är mycket vanliga och tydligt mångsidiga, med 22 lr omvandlingar, varierande sevärdheter och grepp osv. 2 Tidningarna är rikligare och mindre Dyrare än för mini 3 De skulle vara lättare och därför lättare att byta än mini 4 Den raka linjekonstruktionen med lagret i linje med fatet minskar kraftigt nosstopp och hjälpmedel vid snabba uppföljningsbilder 5 Vid en SHTF scen Ario delar kan vara mycket mer lättillgängliga eftersom de är väldigt som standardproblemet militära armen 6 Bara för att jag har bestämt att jag vill ha en. Förutom kostnad och tillfällig otillgänglighet, oroar den paranoida delen av mig att köpa en vid den nuvarande tiden Kommer att sätta mig på en lista som kommer att leda till att BATFE-agenter betalar ett socialt samtal någon gång i framtiden när samtalet går ut för att sätta dem in. Ett obehagligt scenario som jag är säker på att du skulle vara överens. Så kanske det bara är dags att undersöka Alternativ till min pålitliga gamla mini 14 Jag vet att det finns många lageroptioner tillgängliga, och vissa skulle förmodligen föra det till en konfiguration som efterliknar den raka tunnan på en AR. Så jag är intresserad av vem vet vad med de olika som finns Tapco, ATI, Butler creek, vilka slags sevärdheter går på vilken typ av skenor och skogsockar, etc. Jag är inte allvarligt intresserad av taktik för sin skull ensamma, mer för funktionalitet Även om jag måste erkänna att Muzzlelite Bullpup-lageruppsättningen skulle vara ganska coolt men jag har sett mestadels ogynnsamma recensioner på det aktuella objektet, så jag tror inte att jag skulle sätta det i listan över alternativ. Alla förstahandsinmatningar är uppskattade. Ursprungligen postat av SBHylander. Jag har en Ruger Mini - 14 Taktisk med ATI-lager Jag gillar det mycket, mer än jag trodde att jag egentligen skulle älska mini. De enda mods jag har gjort är att jag bytte ut den nedre skenan i full längd. Mycket bra inställd SBHylander Jag hämtade upp en NIB Mini-14 Modell M-14 20CF med ATI-lager nyligen Kan jag fråga var du fick Full Lower Rail Hand Guard? Tack. Senast redigerad av rtd2 3 januari 2013 kl. 11 54. Ursprungligen postat av bobby28.Does någon vet mycket om Hogue overmold lager för mini Jag har några av samma problem som WheelyGuy och vill hellre inte spendera pengar på en ar-15 Jag älskar min mini och skulle bara vilja göra det lite lättare och lättare att gripa Jag har för närvarande träet lager på min och även om jag gillar hur det ser ut är det bara lite slickt och tungt för en sådan liten vapen Alla har åsikter om hogue eller andra aktieoptioner II har både ATI-lageret och Hogue-överlagret för min Mini Jag älskar Hogue, bekvämt, lätt att hantera, lättare än ATI och greppar snyggt jag gör inte Har problem med smuts och damm som håller fast vid det som alla säger, men jag har det i OD-grönt, så kanske det hjälper mig att få det att slippa nerf-pistolens känsla av ATI Jag rekommenderar det till någon. Senast redigerad av MontyB januari 4, 2013 klockan 01 01. Januari 4, 2013, 07 00 AM. Join Datum Mar 2011. Tack för bilden och informationen Monty Jag har också tittat på OD-gröna versionen liksom och ser ut som mycket bättre än den svarta versionen Har du köpt det lokalt eller från internet har jag svårt att hitta one. mini 14 stock options. Ruger American Pistol. Ruger American Pistol.22 45 Tactical. Ruger American Pistol. Ruger American Pistol. Super Redhawk. New Bearcat. New Modell Single-Six. New Model Blackhawk. New Modell Super Blackhawk. Ruger Vaquero. Match Champion. Super Redhawk. New Bearcat. New Model Single-Six. New Model Blackhawk. New Modell Super Blackhawk. Bisley Hunter. Ruger Vaquero. Ruger Precision Rifle. Ruger American Rifle. Ruger American Rimfire. Gunsite Scout Rifle. Hawkeye African. SR-556 Takedown. Ruger Precision Rifle. Ruger American Riflepact All-Weather. Vortex Crossfire II. Ruger American Rimfire. Gunsite Scout Rifle. Hawkeye African. Varmint Target. Laminate Compact. Modern Sporting Rifles. SR-556 Takedown. Ranch Rifle. Tactical Rifle. Mini Trettio. Ruger American Rimfire. Ruger Precision Rifle. Ruger American Riflepact All-Weather. Vortex Crossfire II. Gunsite Scout Rifle. Hawkeye African. Varmint Target. Laminate Compact. Modern Sporting Rifles. SR-556 Takedown. Ranch Rifle. Tactical Rifle. Mini Thirty. Ruger American Rifle. Ruger American Rifle All-Weather. Gunsite Scout Rifle. Hawkeye African. Hawkeye FTW Hunter. Ruger Precision Rifle. Ruger Precision Rifle. Ruger American Rifle. Ruger American Rimfire. Gunsite Scout Rifle. Hawkeye African. SR-556 Takedown. Ruger Precision Rifle. Ruger American Rifle. Ruger American Rimfire. Gunsite Scout Rifle. Hawkeye African. SR-556 Takedown. Ruger Mini-14 Tactical Rifle. Precision på Range, på Ranch, på Patrol eller i Woods. Their kort fat och övergripande Kort längd gör dem till favoriter i alla applikationer där manövrerbarhet och enkel hantering är prioriteringar. Hogue Mini 14-lager, övermålade för Quality. Hogue Mini 14-lager Hogue Mini 14-lageret ger ett utmärkt grepp i ett kvalitetsbyte stock Hougue s använder en styv glasfiber Förstärkt skelett för att ge en exakt passform och en högkvalitativ konstruktion. ATI Strikeforce Mini 14 Tactical Folder. ATI Strikeforce Mini 14 Stock ATI Mini 14-lageret är ett fantastiskt Mini 14 taktiskt lager som är klart att gå. Strikeforce-folksamlingen har en sex position som kan hopfällas Och vikbara lager, en avtagbar kindrast, pistolgrepp och picatinny-skenor, vilket gör den till en av de bästa valen för en taktisk aktie. Minis 14 Tapco Intrafuse Tactical Stock. Tapco Intrafuse Tactical Mini 14 lager Tapco Intrafuse Tactical Mini 14 Lager är en av de bästa kvalitetens taktiska lager på marknaden för Ruger Mini 14 Tapco har arbetat hårt för att skapa hållbara taktiska produkter och förtjänar definitivt sitt erkännande Tapco Tactical-lageret är utrustat med en 6-positions hopfällbar Lager inte en vikning. Muzzelite Mini 14 Bullpup lager. Mini 14 Bullpup lager Muzzelite Mini 14 Bullpup Lager är ett utmärkt alternativ för att minska längden på Mini 14-geväret Denna bullpup lager minskar den totala längden på din Mini 14 till 26 5 Detta Bullpup lager kan du bära din Ruger Mini 14 med bättre rörlighet och tillåta dig. Byte Mini 14 Lager av Promag. Archangel Mini 14 lager The Archangel Mini 14 Lager av Promag konverterar ditt Ruger-gevär till den ultimata taktiska Mini 14 Denna nästa generationens taktiska Lageret passar till Ruger Mini 14, Ruger Mini 30 och Ruger 6 8 Ranch Rifles. February 14th, 2015 admin. Ruger Mini 14 lager finns i alla former och storlekar Det är viktigt att Välj rätt lager för dina fotograferingsbehov I den här artikeln täcker vi de vanligaste lagren för Ruger Mini 14 riflemon Ruger Mini 14 bestånd.

Comments

Popular posts from this blog

Pivot Point Forex Handelsstrategier

Online Alternativ Handel Och Kanada

Trading In Futures And Alternativ Tutorial